Caffee Story

loading...

CUM SA PROMOVEZI O AFACERE CU 5 IDEI PRACTICE CONCRET APLICATE IN MARKETING SA ITI GENEREZE VENITURI SPECTACULOASE IN AFACEREA TA




CUM SA MA PROMOVEZ?
FA FLUTURASE, DAR ACEST LUCRU ESTE DOAR UN MIC PANSAMENT DE MOMENT PENTRU PROMOVAREA AFACERII TALE.
UNDE SUNT CLIENTII NOSTRII IDEALI, UNDEI GASIM?
STIU CINE ESTE CLIENTUL MEU IDEAL, STIU UNDE ESTE...HAI SA GASIM O GRAMADA DE METODE SA AJUNGEM LA CLIENTII NOSTRII, CLINETII RESPECTIVI, FACEBOOK, FLUTURASI, GOOGLEAD, GOOGLE+, INSTAGRAM, CAMPANII VOCALE, B2B, D2D,
PRIORITAR ESTE CINE SI UNDE GASIM CLIENTII

5 IDEI PRACTICE CONCRETE APLICATE IN MARKETING SA ITI GENEREZE VENITURI SPECTACULOASE IN AFACEREA TA:

1. OFERA GARANTII PENTRU PRODUSELE SI SERVICIILE TALE.
exemplu: garantez ca serviciul sau produsul meu este cel mai bun de pe piata!! Dar clientul tau stie ca produsul tau este bun? Nu, dar ii spun eu..Bun dar el nu te crede pe cuvant sau ca esti imbracat la camasa si ca ai ochi albastrii.
Cum ii oferi garantia ca produsul tau este bun?  Iti garantez ca produsul este bun, iar daca nu se va intampla asta atunci iti voi returna contravaloarea lui..GARANTIA NU ESTE CEVA DE GENUL, SUNTEM PROFESIONISTI,
- STRATEGIE: VA LIVRAM PRODUSUL IN 24H, DACA NU AJUNGE PRODUSUL IN 24H, SCADEM 10% DIN VALOAREA LUI, DACA NU AJUNGE NICI 48H VA SCADEM LA 50% DIN VALOAREA ACESTUIA.
CE ITI OFERA LA SCHIMB CA SA FII TU MULTUMIT?

CARE ESTE CEEA MAI MARE FRICA SAU FRUSTRARE ATUNCI CAND CUMPARATI UN PRODUS DE LA NOI?! DUPA CARE URMEAZA RASPUNSUL LUI, IN FUNCTIE DE RASPUNS TU STII CE GARANTIE SA II OFERI, GARANTIA ESTE CA ACEL LUCRU DE CARE SE TEME CLIENTUL TAU NU SE VA INTAMPLA IN CAZUL MEU, IAR DACA SE INTAMPLA IN CAZUL MEU, UITE CE ITI OFER IN SCHIMBUL FRICII TALE..
SI REVENIM LA POVESTEA CU 24H INTARZIERE CU 10% DISCOUND DIN VALOAREA PRODUSULUI..

2. VORBESTE IN TERMENE DE BENEFICII PENTRU CLIENTII TAI, NU DE AVANTAJE:
DIFERENTA DINTRE AVANTAJ SI BENEFICIU ESTE CA AVANTAJUL ESTE AL TAU, IAR BENEFICIUL ESTE AL CLIENTULUI TAU
exemplu: afacerea mea este infiintata in 2016, avem 2 ani de experineta in vanzari de tot felul, intrebarea clientului este: Bun, pe mine cu ce ma ajuta acest lucru?
Clientului tau nu il intereseaza ca esti de 15-20 ani in piata si ca ai o experienta vasta, sau ca un clinet nou venit in piata nu are cunostintele acumulate de tine si ca sunt mai varza ca tine in domeniu, pe el il intereseaza beneficiile lui aduse de compania ta, toate informatiile despre compania ta trebuiesc reformulate in asa fel incat sa sune ca un beneficu ptr clientul tau.

cum ar trebuii sa sune formularea?
ex: Care este beneficul major al fimei?
- Avand in vedere ca avem 100 de vanzatori in toata tara, in fiecare judet exista cel putin 5 agenti de vanzari, asta inseamna ca acoperim foarte bine fiecare zona, asta inseamna ca daca doriti un produs sau un serviciu de la noi, foarte repede poate sa ajunga un coleg de=al nostru, ba mai mult poate sa faca chiar agentul de vanzari daca i-ati facut comanda astazi cu livrare maine, asta inseamna ptr dvs. rapiditate. Suntem compania care poate sa ofere cele mai bune servicii si rapide.
Pune=ti intrebarea ca si clinet: Daca as cumpara de la acest vanzator? Daca raspunsul este pozitiv atunci esti de incredere..
Cauta sa ai cat mai multe beneficii pentru o plaja variata de clienti, adica daca ai pentru un anume tip de clienti, angro..ii vei pierde pe cei mici, imparte-te cumva in toate partile sa diversifici monetarul si cresterea profitului.

Ex de beneficu: Rent a car... clientul strain vine sa cumpere de la noi o masina, ii explici detalii despre masina, este stresat ca nu poate sa ia legatura cu familia sa le spuna ca a ajuns cu bine in tara, beneficul lui este ca ii oferi un sprijin wi fi sau cartela sa ia legatura cu ai lui..

3. SA COMUNICI PE CAT MAI MULTE CANALE, DE CE? SUNT CLIENTI CARE ASCULTA DOAR RADIO CAFFEE STORY, SUNT CLIENTI CARE FOLOSESC DOAR FB, INSTAGRAM , SAU CLIENTI CARE FOLOSESC DOAR GURA SATULUI, INCEARCA SA FOLOSESTI TOATE METODELE PRECUM O CARCATITA

4. TEHNICA DE VANZARE, SE POATE FOLOSII SI CA MARKETING:

ex: magazin de pantofi "HUMANIC" CARE FOLOSESTE O STRATEGIE DE VANZARI: CEL MAI BUN MOMENT DE VANZARE ESTE CEL DUPA CE AI VANDUT: ADICA? SA-I MAI VINZI UNUL..CA SA RAMANA INCALZIT, ARE INCREDERE, DECIZIA ESTE EMOTIONALA, CA EXEMPLU:
CUMPERI O PERECHE DE CIZME CU PIELE INTOARSA, II SPUI CLIENTULUI: FOARTA BUNA ALEGEREA, VRETI SI UN SPREI DE INTRETINERE A PIELII PTR CIZME CA ATUNCI CAND IESTI DIN CASA SA DA TI CU ACEST SPRAI, DACA PLOUA SAU NINGE CAND IESITI DIN CASA SA NU SE STRICE? IAR RASPUNSUL VA FII DA..PENTRU CA II PREZINTI UN BENEFICIU CLINETULUI TAU!

GRESIT: NU DORITI SA CUMPARATI SI O NAPLOITANA?
CORECT: DORITI CA MENIUL SA FIE MARE SI CU BAUTURA ALATURI?
CASTIGI CLIENTUL DACA II OFERI UN ZAMBET SI UN BENEFICIU..CRESTI AFACEREA CU 5% PRIN ACEASTA METODA

5. TESTEAZA:

- NU CREDE NIMIC CHIAR DACA ITI SPUNE PE CUVANT..CHIAR DACA EU ITI SPUN, CREDE DOAR IN BENEFICII
- CHESTIONEAZA FIECARE CUVANT, TESTEAZA, VEZI DACA FUNCTIONEAZA, SCHIMBA DACA NU FUNCTIONEAZA, IN PERMANENTA SCHIMBARE , FLUX CONTINU SI MAJOR
- IMPARTE IN 3 CATEGORII DE CLIENTI SA STI CU EXACTITATE DE UNDE VIN MAI MULTI CLIENTI: FA TEST CU 3 HARTII COLORATE, SI DE UNDE VIN MAI MULTI CLIENTI, ACOLO TE AXEZI MAI MULT. tESTEAZA CU DOUA MARTURII SA VEZI CE MERGE, DACA CU AJUTORUL TAU CLIENTUL RESPECTIV ESTE SATISFCAUT DEPLIN SAU ESTE PE LINIA DE PLUTIRE!
MARKETING-UL ESTE OCHII SI MAINILE OMULUI, EL ITI PREZINTA OPORTUNITATILE DIN PIATA, PROVOCARILE PIETEI, TE AJUTA SA VEZI LUCRURILE MAI CLAR,

CARE ESTE CEA MAI MARE PROVOCARE IN VANZARI SAU MARKETING DIN PUNCTUL TAU DE VEDERE?
Imagini pentru teme create de fpm. Un produs Blogger.

Fii in pas cu noutatile!

Subscribe here to get our newsletter