Cum scapi de grasimea de pe abdomen fara sa mergi la sala

Expresia „trasa printr-un inel“ este, din pacate, valabila pentru o mica parte a sexului frumos. Putine sunt cele care se pot lauda ca au scapat complet de grasimea de pe abdomen.
Vrei si tu sa faci parte dintre ele, dar sala nu te prea incanta? Ei bine, exista aceasta posibilitate, dar doar daca urmezi cateva sfaturi.
Printre acestea se numara:

1. Mergi la culcare devreme.

Daca te bagi in pat mai devreme, vei evita gustarile savurate tarziu in noapte. Plus ca peste noapte organismul se odihneste, iar senzatia de foame este si ea… adormita.

2. Nu sari peste mese.

Este un alt sfat de luat in seama daca vrei sa iti accelerezi metabolismul. Asa ca mananca la fiecare trei pana la patru ore si, mai ales, nu rata micul dejun. Cercetarile arata ca persoanele care rateaza masa de dimineata experimenteaza o crestere a unui hormon responsabil de foamea crunta care se instaleaza pe parcursul zilei. Gustarile regulate (care ar trebui sa includa carbohidrati complecsi cu fibre si proteine!) te vor face sa te simti plina, iar corpul tau va arde calorii constant.

3. Imbunatateste-ti postura.

Ai grija ca pe parcursul zilei sa stai cat mai dreapta cu putinta. Nu sta cocosata sau aplecata peste birou. Daca vei sta ca si cum ai inghitit un bat lung, muschii abdominali vor fi si ei „in priza“. Pana te vei obisnui, iti poti pune biletele cu mesajul „Stai dreapta!!“ peste tot. Pe calculator, pe birou, sau acasa, pe oglinda.

4. Nu uita de apa!

Hidrateaza-te permanent! Daca organismul simte ca este deshidratat si se lupta constant cu senzatia de sete, va avea tendinta sa retina apa. Iar cel mai bun depozit este in zona abdominala. Asa se face ca uneori cantaresti chiar si cu patru kilograme in plus din cauza apei depozitate. Cantitatea de apa, ceaiuri sau sucuri de fructe (neindulcite), pe care trebuie sa o bei zilnic trebuie sa se situeze in jurul a doi litri.

5. Mananca multe legume si fructe.

Bogate in apa, fructele si legumele te vor ajuta sa ai un abdomen plat. Incepe-ti mesele, pe cat posibil, cu supe sau ciorbe asezonate cu ardei iute sau salate. Sunt la fel de bune legumele feliate si humusul. Combinatia dintre capsaicina (condimentul din ardeiul iute) si fibrele din legume elimina rapid senzatia de foame.

6. Bea cafea

Obiceiul de a bea o cana cu cafea dimineata se dovedeste benefic nu doar in lupta cu somnul. Cafeaua este un diuretic usor, gratie caruia scapi de excesul de apa din organism. De asemenea, o cana cu cafea (putin indulcita sau deloc, pentru cine poate) accelereaza peristaltismul si… scapi de burtica.

7. Fa din nuci gustarea preferata

O punguta cu nuci (de orice fel) ar trebui sa existe in geanta oricarei femei. Bogate in grasimi monosaturate, nucile ajuta la micsorarea circumferintei taliei, arata studiile. Prin urmare, evita sa mai mananci covrigei sau produse de patiserie cand ti-e foame. Aveti grija, insa, ca nucile (pecan, baru, alune de padure, migdale etc) sa fie crude! Varianta prajita va avea efect contrar si te vei ingrasa in loc sa slabesti.

9. Bea lapte la micul dejun

Pune lapte cu continut scazut de grasimi in castronul tau cu cereale si vei vedea rapid rezultate satisfacatoare. Dietele cu continut ridicat de calciu ajuta in pastrarea sau obtinerea unei greutati corporale sanatoase. In plus, mineralele din produsele lactate – calciu, potasiu si magneziu – pot ajuta la contrabalansarea sodiului care inflameaza organismul.

10. Mananca mai incet.

NU ignora aceasta recomandare, chiar daca acum toata lumea e pe fuga. Acorda-ti un timp semnificativ pentru masa. Mesteca fiecare imbucatura de cel putin 10 ori inainte de a inghiti. Daca vei arunca pe gat alimente nemestecate suficient, organismul trebuie sa lucreze suplimentar pentru a le digera, ceea ce poate duce la gaze si nedorita burta.

11. Nu uita de probiotice

Probioticele sunt bacterii bune, care ajuta sistemul digestiv sa descompuna alimentele, prevenind problemele gastro-intestinale care duc la un abdomen umflat. Pentru a te asigura ca sistemul tau digestiv functioneaza bine, ai grija sa ai in alimentatia zilnica mancaruri bogate in probiotice, cum ar fi iaurt, kimchi, miso sau varza acra.

13. Arunca guma de mestecat

Vrei sa ai mereu respiratia proaspata si asta nu e un lucru rau. Incearca insa sa inlocuiesti guma de mestecat cu bomboanele mentolate. Gastro-enterologii spun ca obiceiul de a mesteca guma are doua dezavantaje. Introduci aer in stomac si induci senzatia de foame. Creierul simte miscarea falcilor si produce acid gastric, pentru ca se asteapta sa bagi ceva la stomacel. Nu se intampla asta, dar acidul gastric e deja produs si… gata! Golul din stomac s-a trasnformat in crater.

Category

Ads Top

Home Ads

Labels