Bulearca.ro

★ Bienvenido|Hallo|Wellcome Español Start ▼
Music Premium Bulearca.ro

Dieta cu mere


Dacă merele se numără printre fructele tale favorite, află că poți slăbi cu ajutorul lor. Merele sunt bogate în vitamine, minerale, fibre și au puține calorii (între 80 și 100, în funcție de mărimea fructului), iar un regim de câteva zile bazat pe mere te poate scăpa de câteva kilograme bune.
Merele sunt unele dintre cele mai hrănitoare fructe și nu sunt recomandate numai în regimul de slăbit, ci oferă protecție împotriva dezvoltării cancerului, reduc riscul apariției de diabet de tip doi, a pietrelor la fiere, întăresc sistemul imunitar și previn cataracta. Așa că o dietă bazată pe mere (alaturi de exerciții fizice și un stil de viață echilibrat) aduce multiple beneficii asupra stării generale de sănătate.

Cum funcționează această dietă

Fibrele din mere se „agață de moleculele de grăsime și previn absorbția acestora, astfel că sunt eliminate direct din organism. De asemenea, merele oferă senzația de sațietate pentru un timp mai îndelungat, iar consumul unui astfel de fruct înainte de fiecare masă principală va preveni ingerarea în cantități mari a mâncării.
Dieta de cinci zile cu mere prevede consumul exclusiv al acestora fructe în prima zi, iar în rest, merele vor fi consumate alături de alimente bogate în nutrienți, dar fără să se depășească 1200 de calorii zilnic.

Ziua 1

Mic dejun: 2 mere; Prânz: un măr; Cină: 3 mere. Beți multă apă pe parcursul zilei

Ziua 2

Mic dejun: un măr, un pahar de lapte degresat sau de soia; Prânz: un măr și salată verde cu doi morcovi și jumătate de sfeclă, cu sos de mentă, muștar, ulei de măsline, sare și piper; Cină: 2 mere.

Ziua 3

Mic dejun: un măr, o felie de pâine din cereale integrale, omletă; Prânz: un măr și o salată din năut, castraveți, roșii, ceapă, frunze de mentă, sare și piper; Cină: Opțiunea 1: un măr cu șuncă de curcan, morcovi și broccoli sau Opțiunea 2: un măr și supă de linte.

Ziua 4

Mic dejun: un măr, un smoothie de spanac; Prânz: Opțiunea 1: un măr și legume la grătar sau Opțiunea 2: un măr și supă clară de legume; Desert: pepene roșu sau o portocală; Înainte de cină: ceai verde; Cină: Opțiunea 1: un măr cu lipie umplută cu legume sau Opțiunea 2: un măr și smoothie de țelină și sfeclă.

Ziua 5

Mic dejun: un măr cu un ou fiert; Prânz: Opțiunea 1: un măr și legume la grătar sau sau Opțiunea 2: un măr și supă clară de legume;  Desert: câteva migdale sau o piersică ; Înainte de cină: ceai verde și un biscuit digestiv; Cină: Opțiunea 1: un măr și pește la grătar cu sparanghel sau Opțiunea 2: un măr și iahnie de fasole roșie.


Nu e o dietă pe termen lung!

Dieta cu mere este hipocalorică, adică are un aport foarte mic de calorii zilnic în comparație cu necesarul caloric al unui adult. Această dietă reduce capacitatea gastrică a stomacului, apoi, treptat, se induce o alimentație sănătoasă, bazată pe multe legume și aport minim de grăsimi și echilibrat de proteine. Merele sunt fructe slab calorice în comparație cu altele și, datorită fibrelor din compoziție, oferă o sațietate suficientă pe întreg parcursul zilei. Fructele consumate cu coajă conțin pectină, care limitează aderarea grăsimii asupra celulelor din organism, astfel ajută la scăderea procentului de grăsime corporală. Recomand că această dietă să fie un start pentru persoanele care își doresc o scădere ponderală pe termen lung, însă ulterior este necesar să continue cu obiceiuri sănătoase și cu un program alimentar echilibrat.

New Hit, New song| Muzica noua!