Bulearca.ro

★ Bienvenido|Hallo|Wellcome Español Start ▼
Music Premium Bulearca.ro

Dieta cu ouă – slăbești până la 10 kg în 2 săptămâni


Dieta cu ouă este un hipocalorică si se bazează pe consumul de alimente cu conținut mare proteic și sărace în carbohidrați.
După cum îi spune și numele, dieta presupune consumul cu proponderență de ouă fierte, alimente  bogate în proteine și grăsimi de calitate și în micronutrienți. Acestea ajută la menținerea senzației de sațietate, ceea ce va ușura ducerea la bun sfârșit a a acestei diete de slăbit, care promite pierderea până la 10 kilograme în două săptămâni dacă se respectă cu strictețe meniul.
Singurul luru care ar putea sta în calea urmării acestei diete ar putea fi numărul de ouă consumate într-o săptămână. Unii specialiști susțin că nu e niciun pericol în consumul crescut de ouă, altii spun că șapte ouă mâncate într-o săptămână e o cifră rezonabilă – iar această dietă recomandă consumul a 18 ouă pe săptămână. Dacă acestea sunt însoțite de alimente bogate în fibre – legume, fructe, nuci, semințe, cereale integrale – atunci starea generală de sănătate se va păstra la cote normale.

Iată meniul dietei cu ouă pentru două săptămâni


Dieta cu ouă – Săptămâna 1

Luni:

Mic dejun: două ouă fierte și un fruct la alegere; Prânz: două felii de pâine integrală cu fructe; Cină: pui fript cu salată verde.

Marți

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: pui fript sau la cuptor cu salată verde; Cină: două ouă fierte, salată verde, fructe.

Miercuri

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: o felie de pâine integrală cu brâză slabă și roșii; Cină: pui fript cu salată verde

Joi

Mic dejun: două ouă fierte și fructe; Prânz: fructe la alegere; Cină: pui fript asezonat cu ierburi aromatice.

Vineri

Mic dejun: două ouă fierte; Prânz: două ouă fierte și legume la abur; Cină: pește la grătar cu salată verde.

Sâmbătă

Mic dejun: două ouă fierte; Prânz: fructe la alegere; Cină: pui fript cu salată verde.

Duminică

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: legume la abur, salată de roșii, pui fript sau la cuptor

Dieta cu ouă – Săptămâna 2

Săptămâna 2

Luni:

Mic dejun: două ouă fierte; Prânz: pui fript cu salată verde; Cină: două ouă fierte, salată, un fruct.

Marți

Mic dejun: două ouă fierte; Prânz: două ouă fierte și legume la abur; Cină: două ouă fierte, salată, un fruct.

Miercuri

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: pui fript cu salată verde; Cină: două ouă fierte, salată, un fruct

Joi

Mic dejun: două ouă fierte și un fruct; Prânz: două ouă fierte, legume la abur, brânză slabă; Cină: pui fript sau la cuptor cu salată verde.

Vineri

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: salată de ton; Cină: două ouă fierte și salată verde.

Sâmbătă

Mic dejun: două ouă fierte cu un fruct; Prânz: pui fript sau la cuptor cu salată verde; Cină: fructe la alegere.

Duminică

Mic dejun: două ouă fierte; Prânz: pui fript sau la cuptor cu legume la abur; Cină: pui fript sau la cuptor cu legume la abur.


Sunt recomandate spre consum ouăle îmbogățite cu omega-3

Ouăle sunt bogate în antioxidanți, în proteine – conțin toți cei nouă aminoacizi esențiali care ajută la creșterea masei musculare, în grăsimi, vitamine, minerale. Sunt recomandate spre consum cele îmbogățite cu omega-3 sau din găinile crescute în libertate. La 70% dintre oameni, ouăle nu au avut efect asupra colesterolului LDL total. Studiile recente au arătat că prin consumul unui ou întreg pe zi nu se înregistrează creșterea nivelului de colesterol la persoanele sănătoase. National Heart Foundation recomandă consumul a șase ouă/săptămână. Însă dacă o persoană are deja nivelul colesterolului crescut, se recomandă reducerea consumului la două-trei pe săptămână.
Citește și: Dieta cu care această femeie a slăbit 73 de kilograme: „Eram atât de grasă că mergeam cu ajutorul unui baston'

New Hit, New song| Muzica noua!