Home » » Dieta Oshawa. Cum se ține și de ce este sănătoasă

Dieta Oshawa. Cum se ține și de ce este sănătoasă


Dieta Oshawa este foarte bună în bolile autoimune pentru că reduce cantitatea radicalilor liberi din organism. De aceea, dieta Oshawa este de ajutor și în prevenția cancerului și a altor boli degenerative.
Dieta Oshawa se mai numește și dieta macrobiotică. Cuvântul macrobiotic provine din termenul grecesc macro, care înseamnă mare sau lung, și bio, ceea ce înseamnă viață. Dieta macrobiotică a fost dezvoltată în anii 1920 de un filozof japonez numit George Ohsawa. El credea că, dacă vom avea o dietă simplă și sănătoasă, vom trăi în armonie cu natura și vom fi sănătoși.

Dieta Oshawa. Alimentele permise în regimul Oshawa sunt:

  • Cereale integrale și hrișca (50-60 % din fiecare masă): orez brun, grâu integral, orz, mei, secară, porumb și altele. Pastele făinoase, pâinea și produsele de panificație pot fi consumate ocazional.
  • Legume și fructe (25-30%): o treime din cantitatea de vegetale va fi crudă, iar restul poate fi gătit la aburi, fiert, preparat la cuptor sau sote. Se pot consuma fructe care cresc la noi de câteva ori pe săptămână.
  • Fasole, mazăre, linte, soia, năut (10%)
  • Se mai poate mânca o cantitate mică de pește și fructe de mare de câteva ori pe săptămână.
  • Semințele, nucile și alunele se vor consuma cu moderație.
  • Desertul este permis doar de două-trei ori pe săptămână și este preparat din fructe proaspete sau uscate și îndulcitori naturali cum ar fi siropul de orez sau de orz.
  • La gătit se folosește ulei vegetal nerafinat (de ex. ulei de susan, de porumb sau de semințe de muștar).
  • Mai sunt permise: sarea de mare neiodată, oțetul de mere și murăturile.

Alimente interzise în dieta Oshawa:

  • Sunt interzise carnea roșie, zahărul, mierea, ciocolata și îndulcitorii artificiali.
  • Răcoritoarele, fresh-urile, băuturile carbogazoase, băuturile cu cofeină.

Dieta Oshawa. Cum prepari mâncarea

Atunci când urmezi Dieta Oshawa, ar trebui să-ți și prepari mâncarea într-un anumit mod.

  • Gătește și păstrează toate alimentele in recipiente și ustensile din lemn, sticlă, oțel inoxidabil sau porțelan (ceramică), exclus plasticul.
  • Evită cuptoarele cu microunde.
    Pregătește
    -ți mâncarea într-un mediu calm și liniștit.
    Întotdeauna purificați apa pe care o beți sau o gătiți.
    De asemenea, trebuie să bei doar când ești  însetată. Și beți doar apă sau ceaiuri care nu sunt aromate, sau conțin cafeină.

Dieta Oshawa în cancer

Nu există dovezi științifice că dieta macrobiotică tratează sau vindecă cancerul, dar multe persoane o folosesc pentru a preveni sau vindeca această boală. Mulți susțin că au avut succes. Unii pacienți cu cancer utilizează dieta Oshawa ca terapie complementară. Ei cred că schimbarea dietei și stilul lor de viață ar putea să-i ajute să se simtă mai bine și mai pozitivi. O dietă macrobiotică ar putea face acest lucru, dar poate avea și efecte dăunătoare.

Ce probleme de sănătate pot apărea dacă ții dieta Oshawa

Dieta Oshawa poate avea efecte dăunătoare grave asupra sănătății, mai ales dacă o urmezi în locul tratamentelor medicale convenționale în cazul bolilor grave.
S-ar putea să nu ai suficiente:
  • calorii
    vitamine
    calciu
    proteine
    fier
    .

Share this article :
 
Asculta online muzica gratuit fără a descărca! © 2015 Bulearca.ro
Manele, Romaneasca, Straina, Muzica Populara, Radio, Videoclipuri noi! Caffee Story
-->